[Librezale] Debian erreferentzi txartela

pi pi
As, Ira 6, 15:07:02, CEST 2005

Ibon Igartua-(e)k esan zuen:

> ematen du xpdf-ren arazo bat dela scroll-barrarekin ... leihoaren
> tamaina pixka bat aldatzerakoan osorik ikusi ahal izan dut
>
> kontu gehiago:
>
> * synaptic ... uste dut ez dala sartu

Ez hau ez expert26 ez zen sartzen

> * ePosta Zerrendak ... search users ... itzuli duzu bilatu users ...
> kasu honetan ulertzen dut "erabiltzaileak bilatu" esan nahi duela

Ba hau ez ziat argi, bai erabiltzaile esan nahi duela baina debian erabiltzaile zerrendak debian-user-* eta ni users horretaz ari ninntzen. Egia esan bi eratara nahiko tratkets geratzen dela iruditzen zait.

Zuek zer pentsatzen ?

> * Bug Tracking ... nik itzuliko nuke: "Erroreen jarraipena"

Nik ere baina Euskagnu+EJ errore kudeaketa sistema deitzen diote.

Beste guztia aldaturik eta dokumentu berria sorturik., milesker berriro ere