[Librezale] Debian erreferentzi txartela

Ibon Igartua ibon
As, Ira 6, 13:05:31, CEST 2005

pi wrote:

> Bestea egina eta aldatua, bertsio berria igo dut mesedez proba ezazu ea egoki ikusten den nik gpdf eta acrobatekin probatu dut eta egoki ikusten da, zuk oker ikusi ezkero garatzailearekin komentatuko dut.

ematen du xpdf-ren arazo bat dela scroll-barrarekin ... leihoaren
tamaina pixka bat aldatzerakoan osorik ikusi ahal izan dut

kontu gehiago:

* ALTER USER horretan ... psql kontsolan PSQL pasahitza aldatu (PSQL -> SQL)
* apt-get update ... egon ezkero -> egonez gero
* apt-cache ... pakete dependentzuak (u->i)
* apt-file update ... itzuli barik dago
* auto-apt ... izan ezkero -> izanez gero
* auto-apt ... instalatubehar (zuri-unea falta da)
* synaptic ... uste dut ez dala sartu
* komandoa --help ... komando laguntza laburra (komandoEN)
* ePosta Zerrendak ... search users ... itzuli duzu bilatu users ...
kasu honetan ulertzen dut "erabiltzaileak bilatu" esan nahi duela
* CD irudiaks (s sobran dago)
* boot linux26 or ... ("edo" izan beharko)
* Bug Tracking ... nik itzuliko nuke: "Erroreen jarraipena"