[Librezale] [Hacklab-leioa] Plugin Elhuyar hiztegia.

Iņigo Espada iespadam
Ast, Aza 17, 23:39:56, CET 2005

Kaixo!!

> Zorionak Iņigo egindako lanagatik. Oso erabilgarria ikusten dut :-)

Beno, ideia bat zan, eta norbaitek erabiltzen badu ni pozik egongo naiz,
hor dao koxka.

> Erroreari buruz, sistema eragileak eta firefoxeko bertsioak zerikusirik
> ez dutela uste dut.

Asmatu dezu, errorea oso tontoa izan da, bakakarrik ">" falta zitzaidan.
Eztakit zergatikan enintzen konturatu, etxean ondo zegoen, baina anaiari
programa bug batekin eman nion, beno, konponduta dao. Oain errore hori,
bakarrik agertzen da, hitza aurkitzen eztuenean.

> Nik gnu/linux eta firefox 1.0.7 erabiltzen dut

Baita nik ere.

> Librezaleko kideei albiste hau bidaltzen diet, bertan froga gehiago
> egiteko prest daudenak egongo dira eta. Ez dakit ezagutzen duzun baina
> librezale taldea zu eta biok bezala informatika arloan euskara sustatu
> nahi duten laguntzaileek osatzen dute, eta helburu horretarako software
> librea bultzatzen dute (dugu). http://librezale.org

Enuen ezagutzen, seguraski astebukaeran handikan pasatuko naiz.

> Bukatzeko, galderatxo bat egin nahi dizut: garatzen ari zaren pluginak
> euskara -> gaztelania itzultzen du. Bukatzen duzunean alderantzizko
> itzulpena egiten duen beste plugin bat egiteko asmorik baduzu? Nik asko
> eskertuko nizuke :)

Oh!! reto bat, umm, asko gustatzen zait. Nik araso txiki bat daukat, nik
eieten dudana asko gustatzen zait baina bi edo iru egun pasa eta gero,
bakarrik erroreak ikusten ditut eta programa garatzeari uzten diot.

Gaztelania -> euskera plugin bat, hori egina zeok mutil!!. Aste bukaera
hontan zerbait ikertuko det, eta bidaliko dizut.

> Zorionak eta zegi hortxe gogor!

Zorionak ematen badizkidazu berriro, pluginik gabe geratuko zea :-P.

Aio.

Let's GNU.