[Librezale] gallery 2 euskaratzen

pi pi
Ost, Aza 2, 22:44:56, CET 2005

xare-(e)k esan zuen:
> Aupa Pi,
> Ni oso interesatuta nago itzulpen lanetan aritzeko. Nik instalatu dut nire
> zerbitzarian eta behar dut euskaratua izatea, nire kabuz egitea pentsatzen
> nuen baina zure anaiak lan hori hasi duela ikusita bera laguntzeko prest
> nintzateke.
> Ahal baduzu jarri gaitzazu kontaktoan eta edozertarako prest.

Agian ez nahiz ondo esplikatu baina nire anaia ez zegok gallery euskaratzen, berak lana hasi zuen eta orain ni hori oinarritzat hartuz gallery2 euskaratzen ari nauk.

Bietako zein bertsio itzulztean duzu interesa ?

Gallery2 izan ezkero lana erdibitu egin genezake, muina nahiko aurreratua dut baina moduluak euskaratzea falta zait (pare bat kenduta), amaitu eta probetarako oso lagungarri izango zen beste pertsona batek euskaraketa erabiltzea. Nahi izan ezkero eginikoa bidali eta nola euskaraz ipini espolika dezaket.

Gallery izan ezkero anaiaren po fitxategia begira nezake baina nahikoa aurreratu dut eta agian hobe litzateke gallery2-rako eginiko lana aprobetxatzea, hala ere zuk esan zer nahi duzun eta nik bidaliko.