[Librezale] gallery 2 euskaratzen

xare xaresd
Ost, Aza 2, 16:08:25, CET 2005

Aupa Pi,
Ni oso interesatuta nago itzulpen lanetan aritzeko. Nik instalatu dut nire
zerbitzarian eta behar dut euskaratua izatea, nire kabuz egitea pentsatzen
nuen baina zure anaiak lan hori hasi duela ikusita bera laguntzeko prest
nintzateke.
Ahal baduzu jarri gaitzazu kontaktoan eta edozertarako prest.

Agur