[Librezale] Re: [Itzulpena] Debian Sarge atera orduko eginiko lanen emaitza, hurrengo pausuak...

pi pi
Iga, Maiatza 15, 19:44:21, CEST 2005

dooteo-(e)k esan zuen:
> Kaixo Piarres eta beste guztiok,
>
> On ar., 2005-05-10 at 22:08 +0200, ^pi^ wrote:
[...]
> Gauzatxo bat argitzea besterik ez: EuskalGNU elkarteak ez du parte hartu
> Eusko Jaurlaritzako proiektuan, neuk baizik langile autonomo gisa. Egia
> da EuskalGNUko kidea naizela baita ere, baina proiektu honetan batiz bat
> 'freelancer' gisa nabil.

Barkau ez nekian hori.

> Egia esanda denboraz nahiko larri gabiltza (EuskalGNUko kideok), alde
> batetik Marcos burubelarri dabil KDE mahaigainarekin, eta ni berriz
> GNOMErekin + OpenOffice.org-ekin ere denboraz nahiko larri nabil.
>
> Nire ustez egokiena Librezaleko norbait (Piarres?) Debianeko paketeen
> ardurarekin jarraitzea izango litzateke. posta-zerrenda honetan
> (itzulpena a bildua euskalgnu.org) dauden zalantzak edo eguneraketei buruzko
> oharrak jakinarazteko erabili dezakegu.

Ni prest nago pakete hauen itzulpen arduradun egitea (hau da lehenego egierara itzultzea) baina horetarako eguneraketa betanbaten berri ematen dizutenean niri bidali abisua.