[Librezale] Agurra eta galdera

Mikel Olasagasti hey_neken
Ost, Maiatza 11, 16:56:16, CEST 2005

pi wrote:

>Osoitz Elkorobarrutia-(e)k esan zuen:

>Hau ez da nahitaezkoa hau da proeiktu batetan dirua sartzeak ez du behartzen berau sekretupean mantentzea. Beste gauza bat da praktika...
>
>Eta hortik haratago EuskalGnu. Hau ez da komunitate talde bat, Kudeatzeko eragatik enpresa bat dela esan behar, ez du komunitatea behar EJ-ren dirua duelako.

> [...]
Aupa!

Maiz egin degu pi-k ta nik honi buruzko solasaldia.

Nik nerean jarraitzen det, gobernuaren dirua nik ez dut gaizki ikusten,
gauzak ongi egiten badira. Baina gauzak ez dira ongi egiten, sekretismoa
da nagusi, ez dago komunitaterik, eta gobernuak ez du ematen software
librea bermatzeko gogo handirik duenik (zuzenduidazue oker banabil).
Beraz, hau konpondu bitartean, pi, hirekin nauk, gora gure anarkismo
antolatua! (O_O)

Ondo segi!

MiKeL

p.d.: Goņi, a ze rifi rafea hasi deken... jijiji