[Librezale] diseinu berria - internet explorer popup-a

Ibon Igartua ibon
As, Eka 28, 09:53:04, CEST 2005

Txopi wrote:

> Oraintxe egin berri dut froga Internet Explorerrekin eta lauki gorria
> ikusi arren "error en la página" abisua agertzen zait. Informazio
> gehiagori eman eta hau botatzen du:
>
> Línea: 25
> Car: 4
> Error: Se requiere un objeto
> Código 0
>
> Kodea gainetik begiratu eta javascript-en zerbait izan daitekeela uste
> dut. Baina, nork daki...

  bai, funtzio bat daukagu "mailto" delakoa javascript-en bitartez
sortzeko ... holan spameroen armiarmak ekiditzen dira, baina lauki
gorria ateratzen zenean, eposta-rik ez zegoenez, errorea emoten zuen

  lauki gorriaz gain, betiko oina ere jarri dut eposta helbidearekin