[Librezale] diseinu berria - internet explorer popup-a

Txopi txopi
As, Eka 28, 08:31:47, CEST 2005

Ibon Igartua-(e)k idatzi zuen:
>   aupa !
>
>   webgunearen diseinu berriarekin batera Internet Explorer
> erabiltzaileei ateratzen zitzaien pop-up delakoa ere aldatu dugu ...
> orain orrialde guztietan beheko partean testu bat ateratzen da marko
> gorri baten barruan ... IE-dun baten batek probatu ete bere iritzia eman
> dezake??

Oraintxe egin berri dut froga Internet Explorerrekin eta lauki gorria
ikusi arren "error en la página" abisua agertzen zait. Informazio
gehiagori eman eta hau botatzen du:

Línea: 25
Car: 4
Error: Se requiere un objeto
Código 0

Kodea gainetik begiratu eta javascript-en zerbait izan daitekeela uste
dut. Baina, nork daki...

Portzierto, http://librezale.org/wordpress-eu aurrera doa. Librezaleren
burukoa sartu nuen eta aste honetan ohina ere jartzea espero dut. Ideia
edo iradokizunen bat edukitzekotan bota lasai :) Nire ideia, oina bukatu
eta batera hedabideetan gure proiektu berria ezagutaraztea da. Hitz egindo
dugu.

--
Agur 1,
       Txopi.