[Librezale] CC-eu lizentzuak

Txopi txopi
Ast, Eka 23, 10:42:08, CEST 2005

pi-(e)k idatzi zuen:
> Ezagun batek esan dit sustatuk dionez librezalek cc lizentzien euskaraketa
> sarean ipini ditu :0
>
> Berria begiratu dut eta ez dute esaten ez nork itzuli dituen ez ezer
> gehiago.
>
> Zerbait dakien norbaitek argituko ?

"Kopyleft jardunaldien bezperan, ekarpen handi bat: CC lizentzien
behin-behineko euskarazko egokitzapena. Era desberdinetako lizentziak,
erabilpen komertziala baimentzen edo eragozten dutenak eta abar...
Espainiako CC lizentzien bertsioen gainean eginak, Hego Euskal Herrian
bederen garantia gehiago izan dezaten. Iņaki Gilisastiren itzulpenean
oinarritutako lanak, Librezale elkarteak sarean jarri berriak."

Ez du esaten nork itzuli dituen, baina bai Librezalek sarean jarri
dituela. Euskaraketa nork egin du? Parkatu baina nik ez daukat argi.