[Librezale] Please update debconf po translation for the package dpkg

^pi^ pi
Al, Urt 10, 22:42:58, CET 2005

3ARRANO Euskalgintza Taldea-(e)k esan zuen:
> Eta hau?

Hau niretzako zen (upps), egun batzu kanpoan egondu nahiz eta lehen postari erantzun ez nionez bigarrena posta zerrendara er bidaltzen dute normalean, norbaiti gaizki iruditzen bazaio ez bidaltzeko esango diet...

Baina beste gauza zerrenda bidez niri ez zait mezu hau  ailegat:??? Baina en fin kudeatzaile lanak egiten dituztenei mezu hauek ez aurrera pasatzen utzi (niri abisau eta nik begiratuko).

beraz lasai ni egingo nauk kargu

ala...

> Hau zer da, SPAMa? Zuk bidali didazu? Itzuli beharra dut?

xDDDD

> Itzultzeko gehiagoren zain nago, baina iritsi zitzaizkizun azkenekoak?

Koņe bidaliko asti apur bat dudanean sargeren azkeneko aldaketatxoak egiten burubelarri negok oraintxe, gainera xfce ere atzeratzen ari zait, baina bidaliko batenbat ;)

> Laster arte,

Berdin