[Librezale] pootle

^pi^ pi
Or, Ots 18, 14:30:26, CET 2005

Mikel Olasagasti-(e)k esan zuen:
> Kaixo!
>

> Aupa pi!
>
> Ea, ba niri ideia ona iruditzen zait, rosettarekin alderatuz. Rosettaren
> edonork edozer egin dezake inori ezer esan gabe horrek ez dit grazia
> gehiegi egiten. Baina emen, eta posta zerrendatik kudeatuz primerako
> gauza izan daiteke :D

Hemen arazo berdina sortzen duk azkenean edozeinek izena eman eta gauzak edita ditzake eta nork zer aldatu duen jakiteko sistemarik izan artean hori arazo nahiko handia da. Horregatik ez dut publiko deialdia egin.

Hala ere taldeko jendeak bakarrik erabiltzen duen bitartean, ez zen arazo handiegirik gertatu beharko.

> Nik frogak egiteko izena eman diat iada, eta komentatu nahi nizun ea
> posible izango litzatekeen aipatu nizun coreutils bertan jarri eta
> frogak egiteko ere erabiltzea :) (eta honela agian noizbait amaitzen
> diat xD)

Hori arazorik ez da, edozeinek edozer ipini nahi badu po fitxategia niri bidaltzearekin aski da.