[Librezale] Re: [Itzulpena] Xine-eu

dooteo dooteo
Al, Ots 7, 17:16:24, CET 2005

Kaixo Piarres,

> Bideo munduan dabilen lagun batek xine euskaratzeko aukeraz hitzegin
> dit, berak behar duena hasiera batetan xine-ui eta xinelibs dira beraz
> hortik asteko intentzioa du. Niri egindako lana begiratu eta
> garatzaileekin kontaktuak kudeatzeko timatu nau dagoeneko.

Xine ez al dago ba jadanik euskaratuta? Gazen begiratzera... ba bai!
(eranskinean sartzen dizuet). Hau EusLinux 10.0 bertsioko proiektuan
egin zen.

> Xine Garatzaile zerrendan galdetu dut ea inor honetan ari zen eta ezetz
> erantzun didate.

Agggggg! Ahaztu egin zitzaidan hauei bidaltzea... jo! nola dauketan
burua. sentitzen dut.
> Inork itzulpen hau egiten ari dela uste baduzue abisua eman lana ez
> bikoiztearren.

xinelibs euskaratu gabe dago.

Pi, nahi duzu zeuk ardura hartu eta Xineko garatzaileei eranskin hau
bidaltzea?

Erantzunan zai, ta oaintxearte,

Dooteo

Izena: xine-ui-0.9.23.po