[Librezale] WordPress-Eu martxan

Julen julenx
Or, Abu 5, 09:37:11, CEST 2005

Lehenik eta behin, zorionak Txopi egindako lanagatik.

Zure bigarren oharrari erantzunez, esan beharrean nago Sustatu
abuztuan "itxita" dagoela. Berriz ere martxan denerako suposatzen dut
indarrak izango dituzula. Edozein modutan ere, nik behintzat
albistetxo bat idazteko ez nuke eragozpenik izango.

Julen.