[Librezale] Forokide maltzurra ? [TurK_PoWeR]

Txopi txopi
Al, Abu 1, 13:33:35, CEST 2005

Ba aukera bi ikusten ditut nik hor: mezu bat bidali eta aste baten buruan
erantzuten ez badu (euskaraz), erabiltzailea blokeatu; edo bestela,
zuzenean blokeatu eta listo.

Nigatik bigarren aukera eta erratu bagara bidaliko digu mezu bat webmaster
edo dena delako helbidera...

pi-(e)k idatzi zuen: