[Librezale] Re: Librezale Mezu-Bilduma, 13 bilduma, 9. zenbakia

juan irigoien juanirigoien
Ast, Ira 30, 16:49:16, CEST 2004

 --- Librezale-request a bildua librezale.org escribió:
> [...]
> hitza idatzita
> (kakotsik gabe), bai Gaia lerroan zein mezuan
> bertan, helbide
> honetara:
> 	Librezale-request a bildua librezale.org
>
> Zerrenda kudeatzen duenarekin harremanetan jartzeko:
> 	Librezale-owner a bildua librezale.org
>
> Mezu honi erantzuten badiozu, mesedez, editatu Gaia
> (subject) lerroa.
> Horrelako mezuak sahiestuko dituzu: "Re: Contents of
> Librezale
> digest...".
>

> Gaurko gaiak:
>
>    1. Re: Lekeitioko hitzaldia dela eta (Txopi)

<61727.212.81.199.54.1096477506.squirrel a bildua sindominio.net>

> [...]
> hartuko duten hizlariak ikusita eta nik ezer
> berririk ezin esan go dudala
> ikusita, entzule bezala joanda konformatzen naiz :)
>
> Bukaeran posta zerrendan nortzuk apuntatu nahi duten
> galdetu daiteke, eta
> izenak hartu. Hilean behin batzeko kontua eta abar
> nik irekita utziko
> nuke, eta zerrendan sartzen direnen artean
> erabakitzea... autokudeaketa
> txo! :D
>
> Posta zerrendarena ideia bat besterik ez zen. Agian
> software librea
> erabiltzen ikasten daudenen euskaldunen beste

Aupa, Txopi:

Aurreko mezuan ahaztu egin neban posta zerrenda horren
kontua. Oso ondo idea ona iruditzen jat. Hitzaldia
bera  aprobetxatuko dogu horren barri emoteko. Dana