[Librezale] Mozilla 1.8a3 egina, Firefox ?

^pi^ pi
Ast, Ira 16, 16:19:10, CEST 2004

(txapa sentitzen dut baina hasieran laburragoa izateko intentziao nuen)

Aupa

Mozilla 1.8a3 bertsioaren xpi-a egin dut, deskarga atalean utziko dut norbaiti interesgarri balitzaio ere ...

Norbaitek kontakturik al du gure lagun Jordi katalanakin ?
Ea berriz idazten diodan...

Firefox :

Basikoki sistema osoa aldatu da (mozillatranslator beharra ezik), CVS-a erabil daiteke horrela nahi izan ezkero, niri ez galdetu arrazoia baina aurreko bertsioko fitxategiak ezin dira zuzenki erabili (egiteko skript bat ikusi nuen nombait baina orain ez dut aurkitzen), eta egia esan behar ezagutuko ez ditudan beste hainbat...

Nik oraintxe ez dut denborarik MLP zerrenda jarraizteko eta horrela ez dago modurik gertatzen ari diren aldaketei adi egotea...

Gaia argi dago... Nik oraingoz ezinezko dut Firefox paketea prestatzea. Norbait egin beharrekoak egin eta arazo bakarra fitxategiak egitekoa bada nik lagunduko...

Bestela Firefox-erekin jarraitzea ezinekoa izango da (lastima bat erbiltzaile pila mozilla-tik firefox-a pasatzen ari bait dira...), agian argiago izango zen publikoki ersatea ez dugula egingo ??

Beste alde batetik Xfce2 4.2 ateratzea doa, eta fitxategia eguneratu ditut norbaitek begirada bat botako bali ez zen gaizki egongo (deskargak).

Sarge ateratzera doa, batzuen uztez egun gutxitan, beste batzuen uztez urri erdirako baina kasi prest zegok (SID-ek denbora "gehiegi" darama "hizoztua" nire ustetan beraz asuntoa ezin da gehiegi luzatu) lehenengo bi atalak 100%-ean eginak eta erabiltzen diren aplikazioen kopuru handi bat beraz, harro esan dezakegu Debian euskaraz kaleratuko den lehen banaketa izango dela,besteak beti atzetik atera dira eta gero ez dute jarraipenik egin).

Honetaz ari naizela dpkg azkenian ez dela sartuko iruditzen zait beraz oraingoz itxoin egin beharko dselect euskaraz erabiltzeko (norbaitek erabili nahi izan ezkero deskarga atalean ipiniko ditut po eta mo). EuskalGNU + EJ progeny euskaratuko dutenez alde horretan (beraiek egin beharko dituzten fitxategietan) ez lan egitea iruditzen zait normalena.

ala ...