[Librezale] Ideia: Internet Explorer erabiltzaileentzat

Ibon Igartua ibon
Al, Aza 29, 16:16:29, CET 2004

  ideia ona!

    orria eginda dagoenean, kodea aldatzea 2 minutuko kontua izango da !!

Osoitz Elkorobarrutia wrote:
> Aupa, ideia ahaztu aurretik banatuz babestuko dut:
>
> Orain Internet Explorer erabiltzaileei ateratzen diegun PopUp-aren
> ordez, webgunean "Internet Explorer erabiltzaileei oharra" lotura bat
> sartu genezake , adibidez orrialde guztietan errepikatzen den goiburuan.
>
> Hortik Internet Explorer ez erabiltzearen aldeko arrazoiak lasai
> azaltzen duen orri batetara bidali dezakegu, segurtasuna, estandarrak,
> ... eta dauden nabigatzaile ezberdinak aurkeztu, taula batekin,
> plataforma, lizentzia, hizkuntza eta abar jarriz, jendeak informazio
> nahiko izan dezan aukera bat hartzeko.

> [...]

Ibon Igartua                       mailto:ibon a bildua zuhar.net
Zuhar Informatika Zerbitzuak       http://www.zuhar.net
Zamakola 9, behea                  Tel.: +34 94 4792867
48003 - Bilbo                      Fax.: +34 94 4152495

------------ PGP giltza publikoa 0x34DE9396 ------------
* Mezu hau goi-buruan aipatutako pertsonei zuzendua dago eta isilpeko
informazioa izan dezake. Hori dela eta, hutsegite baten ondorioz
jasotzen duenak jakin beza bertan dagoen informazioa ezkutukoa dela eta
legeak galarazi egiten duela berori baimenik gabe erabiltzea.