[Librezale] A-n-t-e-n-a-k Jardunaldietako asanblada

xabier urraka rakentz
Al, Aza 15, 20:27:52, CET 2004

Txopi(e)k dio:

>^pi^-(e)k idatzi zuen:

>Osoitz "aske" posta zerrenda sortzea erabitzeaz ari zela uste dut. Baita
>Bilboko Euskaldunan WSIS jardunaldien aurka kontr-jardunaldi batzuk
>egitea, Euskal Herrian software librea bultzatzeko elkarlankidetza
>bultzatzea, horretarako webgune bat egitea interea duten talde guztien
>artean (batera baina talde bakoitzaren desberdintasunak errespetatuz, eta
>abar.)

Egia esan ez zen ezer zeaztu posta zerrenda sortzeaz aparte. Baina
asistentzia ikusita eta zenbait gauzetan egon zen adostasuna ikusita,
gure artean koordinatzea  lortzeko posta zerrenda sortzea aurrerapausu
galanta izan daitekeela uste det, denon gauza izango den posta zerrenda
horren dinamika ikusi behar orain.

Txopik aipatzen dituenaz aparte copyleft jardunaldiak ere aipatuko nituen.

Portzierto Copyleft lizentziarekin (CC) ateratako Euskal-Jai ustearen
bideoa erosteko aukera izan zen (5E) eta benetan ondo egina dagoela
iruditzen zait, naiz eta azkar egindako zerbait den aipatzen duten, asko
gustatu zait.
Euskeraren tratamentua ere oso ondo dago. Ez dute dena itzultzen leku
berean, adibidez azalean aipatzen duten zerbait guztiz gazteleraz dago,
baina dvd-a hastean berdina esaten dute euskera soilean eta
lizentziarekin alderantziz, azalean euskeraz eta dvd-a hastean
gazteleraz. Errepikakorra ez izatea lortzen dute, benetan interesgarria.

>Bileraren akta bat gorde zen baina nahiko laburra da. Hala ere, posta
>zerrenda sortu eta batera asanblada aurretik bidali nituen mezuen antzeko
>bat bidaliko dut informazio guztiarekin.

>Sin falta!

>Nik CDa egiteko asmoa genuela esan nuen eta Librezale eta EuskalGNU
>taldeen artean prestatu egin genuela baina azkenean ez genuela proyektua
>burutu. Besterik ez. Bertan zegoen jendeak software librea sustatzeko
>gogoak zituenez eta euskarazko sistema eragile librearen kontuaz asko
>hitzegin zenez, kontu hau aipatu egin nuen etorkizunean egin daitekeen
> [...]
Katalan batek aipatu zuen, beraiek egunkari batekin banatu zutela SLa
katalanez eta Txopik erantzun zion saiakera bat egin zela eta
etorkizunean egin beharreko zerbait izan daitekeela.

>Gutxi gora behera hori berori esan nuen nik ere asanbladan. Ez dakit nire
>irudimena izango zen baina jendea honekin ados zegoela somatu nuen.

> <>
> Ba ez, aipatu egin zen eta aktan irakurriko duzun ideiaren bat edo beste
> bota zen, baina asko gehiago ez.

Nik uste gai honetan pixkat nahastu ginela denok. Neri behitzat ez
zitzaizkidan gauzak argi geratu eta ez dakit jendeak gure arteko
koordinatzeko gunea eta albisteak euskeraz publikatzeko gunea gauza
ezberdin bezela ikusi zuten ala ez.  Ez dakit adibide bezela aipatu zen
bulmak gaztelera eta katalana nola uztartzen dituen, baina bi guneak
uztartzea  posible bada oso ondo egongo zen.