[Librezale] sarge euskaraz (bigarren kapituloa)

Jordi Blasi jblasi
Or, Aza 12, 08:23:45, CET 2004

Kaixo:

Pi, lana soberan ez izateko aukera dagoenez, hona hemen piska bat gehiago.

Atzo instalazioa berriz egin nuen (bestelako arazoak) eta egoera
aprobetsatuz papela, boligrafoa eta denbora gehiago artu nituen. Oso
arin zioanez ez mezu asko ez nituen irakurtzeko denborarik izan (esan al
dizuet pepino bat dela? :) ). Hala ere hauek errepasatu behar dira uste dut:
    - "ide moduloa kagatzen".- zer egiten du modulo honek? Oso arin
pasatu zen eta agian erratu naiz, baina hori irakurri nuela uste dut.
    - "honek denbora bat artu lezake".- Berez ez dago akatsik honetan,
baina niri ez zait batere guztatzen idazkera hau. Erdarakada bat ematen
du. Ez al dago hau esateko beste modurik?
    - "Partitzea amaitu eta aldaketak diskoan gordetzen".- Hau menu
bateko aukera bat da eta inperatiboa izan behar du. Menuaren beste
aukera "Atzera bueltatu" da. "gorde" erabili beharko zen.

agur,

       jordi (euskal taliban zintzoa)

--
:wq!