[Librezale] Asanblada + d-i

^pi^ pi
Ost, Maiatza 26, 10:45:26, CEST 2004

Ibon Igartua-(e)k esan zuen:

>  Aupa !
>
>    Gehiengoak idatzi/bozkatu duenaren arabera Ekainak 5-a izango
> litzateke datarik egokiena.
>
>    Gai-ordena prestatu beharko genuke eta tokia erabaki.
>

> PROPOSAMENA
> Eguna: Ekainak 5
> Ordua: 10:00
> Lekua: Bilbo (Zuhar) ala Gasteiz (Gaztetxea)
> (Bigarren kasuan Kakelbontekoekin lehen bait lehen hitzegin beharko
> genuke, batzarrera gonbidatzeko aitzakia ere bada.)

Niri bost axola berdin berdin goiz esnatu eta kotxea artu behar bait dut.

> Programa
> 10:00 - 14:00     Batzarra (Kafe etenaldiarekin)
> 14:00 - 16:00    Bazkaria
> 16:00 - X    Debian instalatzaile tailerra.
> X -Y        Debate filosofikoa (Tabernak itxi)

Nik ez dakit debian tailerra delakoa zenbat luzatu daitekeen baina ez dut uste gehiegi. Instalazio bat egin eta dauden dudak argitzena ez dut uste ordu bete baino askosaz gehiago luzatuko den. Ekiporik egongo al da ? Linux bat qemu-rekin eta pare bat giga leku izaten aski da instalatzailea frogatzeko (hori bai horrela nahiko astiroago dabil, instalazio erreal batetan baino). Bestela esan eta portatila prestatuko nuke lekua izan dezan eta hortxe froga genezake.

 Horrek filosofatzeko denbora gehiago ematen du ;)