[Librezale] Debian instalatzaile berria

Mikel Olasagasti hey_neken
As, Mar 30, 22:49:57, CEST 2004

> Jatorrizko mezua: data: ar., 2004-03-30 22:15, egilea: Mikel Olasagasti

> Ados dagoeneko ba dut debianen "baimena".

Primeran :)

> Denboraren asuntoa ez dut uste arazori denik instalatzailea bera euskaratzeko (sarge tokitan dago) eta nahiz kaleratu ez dut hiskuntzak onartzeko arazorik ikusten.

Bai.. berez tokitan dago... baina gnome 2.6 sartuko ez den beldur dira
(31an ateratzen dute, eta 2.4a hilabete batean sartu zen sarge-n (bai
ez?)).. beraz, lo hartu gabe egoten bagara beintzat... arazorik ez :)

> Hasiera batetan gaiari buruz interesgarri  iruditzan zaizkiten gauzak tiki-an ipintzen joango nauk (fitxategi zerrenda, frogatzeko era,...)

OK :)

Testing-ak egiteko daily-build ekin egin beharko dugu ez? Beno,
printzipioz hori okurritzen zait...

> Beste asunto bat da instalatzailea behin berrabiarazi ondoren beste pakete batzuetaz baliatzen dela (aptitude besteak beste) eta horiek ez dakit zenbaterainoko lana izango diren.

> Baina beno lehen arria ipintzen saiatuko gara eta gero eraikina osatu badaiteke ederto.

Bai, hobe lehen harritik leiho batetik baino :P

--
Mikel Olasagasti <hey_neken a bildua mundurat.net>
www.Mundurat.net