[Librezale] Euskarazko software librearen liburu zuria

Osoitz Elkorobarrutia osoitz
Ast, Mar 18, 20:39:11, CET 2004

Txopi(e)k dio:
> Aupa:

> Kontua da, softare kalagogo bat badaukatela UEUn
> http://softkat.ueu.org

 > Beraiek egindakoarekin konpontzen gara ala beste helburu edo esparru
 > desberdina bete nahi dugu?

Zalantzarik gabe Softkat erabili beharko genuke euskaraz dagoen software
katalogorik zabalena delako. Baina soft jabeduna ere zerrendatzen duenez
ez dakit librezaleren erreferentzia nagusia izatea egokia den.

> Datu desberdinak gorde nahi dutugun ere erabaki beharko genduke.

Lizentzia, eta soft lokalizatua denean, webgune nagusia zein
itzulpenaren webgunea bururatzen zaizkidan hiru eremu dira.

> Eta software bakoitza moeta baten baino
> gehiagotan sartu ahal izango balitz hobeto ez?

Hori oso ideia ona iruditzen zait.

> Kontua da, zer egin nahi dugun erabaki behar dugula, zerbait egin nahi
> bada behintzat... Zer iruditzen? Merezi du? Inor laguntzeko prest?

Garatzen hasi aurretik antzeko zerbait eginda dagoen begiratu daiteke,
eta horrela ez bada noski merezi duela, gainera librezaleren lehen
garapen proiketu handia izango litzateke. Nik gustora lagunduko nuke
baina ez programaketan, ez dakit :-(

Osoitz