[Librezale] Re: [hackmeeting] off topic . Necesitamos apoyo para laversión en euskera de SPIP

Txopi txopi
Ost, Mar 10, 22:13:18, CET 2004

Aupa Montserrat!

Remito tu mensaje al grupo Librezale (http://www.librezale.org) y a ver si
alguien se anima con ello :)

Eta bide batez, agurrak posta zerrenda honetako euskaldun guztioi.

Montserrat Boix-(e)k idatzi zuen:

--
Agur 1,
       Txopi.