[Librezale] Euskarazko softwarea deskargatzeko Eusko Jaurlaritzako web orria

^pi^ pi
Ost, Mar 10, 14:30:56, CET 2004

Txopi-(e)k esan zuen:
> Agurrak guztioi:
>
> Eusko Jaurlaritzak web orri (berri?)

 Ez da berria

> Zer deritzozue guzti honi?

Niri beintzat egokia.

>Guk sortutako fitxategiak beraiek kopiatzea ondo deritzozue? Hobeto gugana esteka bat jartzen badute ezta?

Ez dut zergatia ondo ulertzen, fitxaegiak kopia ditzazkete eta beti eta toki gehiagoretan egon obe guretzat, hori bai librezal.org-k egina esaten duten bitartea.

> Argi dago Librezalen diru kontuak ez ditugula sartuko baina, elkarlan bat
> proposatzeko aukera izango bagenu zeintzu irizpide jarraitzea uste duzue
> dela egokia ?

Ez dut argi ikusten zer eskaini dezaken gobernuak...

Zer behar dugu ?

> Galdera sorta ederra bota dut... :D

eta nik erantzuin xD