[Librezale] [d-i] Manualaren itzulpena

^pi^ pi
As, Eka 15, 11:32:42, CEST 2004

Aupa mutilok debianen instalatzaile berriaren manualaren euskraketa hasi da dagoeneko, oraingoz 3arrano (izena ez zekiat) dago lanean eta bi kapitulu euskaratu ditu.

Ni instalatzailearekin nahiko liatuta nagoenez oraingoz ez dut itzulepenean parte hartuko baina hala ere nik egingo dut debian instalatzaile taldearekiko lotura bezala.

Norabitek eginikoari begirada bat bota nahi badio : http://www.librezale.org/tiki/tiki-index.php?page=Manualaren+euskeraz

Beti bezala akatsak ikusiko bazenituzte (oraindik ez dut irakurtzeko astirik izan egia esan) niri berri eman alda ditzandan.

Eta noski norbait itzultzera animatuko balitza nirekin kontaktuan jarri (ez editatu wikian zuzenean itzulpen berria xml formatuan egin behar bait da).

ala...