[Librezale] Egiteke dagoena

^pi^ pi
Iga, Eka 13, 00:53:22, CEST 2004

Kaixo mutilok foroen bidez pare bat pertsona berrien eskaitzak ikusi ditut lan egoteko. Agian mometua da egiteko zer dagoen ikusteko:

Nire ideak :

1 - po fitxategiak euskaratzea animatzen badira:

	xfce4 - eguneratu (egoeraren esteka ez dut eskura oraintxe baina tikian ipinia dago).
	Debian instalatzailea: hemen pare bat fitxategi daude egin edo eguneratzeko.
	Rox ?? - Nola dago Rox-en egoera ??

2 - Itzuli ez baina berrirakurri eta akatsak konpondu nahi baudte :

	Debian, xfce, amule, ... gehiago ?

3 - Manualak itzultzea nahiago badute :

	Debian instalatzailearen manuala estrategikoki interesgarri dela iruditzen zait.

Honetaz gain niri webgunean nik daramztzadan proeiktuetan lagunduko balidate eskertuko nuke...

Besterik ??

Eta gaiez aldatzen ;)

Begiratu al duzue webgunea wikira pasatzeko aukea?
Aurreko astean pixkat eguneratzen ibili nintzen (debian instalatzailearen batez ere) eta html horrietara pasatzea pena merezi duen kaiteko.

bueno berriz idatzi dut puxka bat...

ala...