[Librezale] Re: Re: Aste nagusia

ugaitzg@euskalerria.org ugaitzg
As, Uzt 27, 23:01:10, CEST 2004

Aupa txo! Zmz?

Bi txoznen arteko wireless lotura egitearena nire ideia bat baino ez zen,
nahiko gauza deigarria iruditzen zitzaidalako, sin mas, fijo norbaiti
bururatuko zaiola zerbait hobeagoa.

Ba egia esan kaskagorrik badauka bere egitaraua erdi finkatuta, baian
goizetan ez dago gauza handirik (betiko rokodromoa ta igerilekua kenduta).
Por zierto, zein da esaten duzun Jon? Jon Carro? badakit nor den baian
aurten ez dut ikusi asambladetan.
Bueno zeozer argi daukazuenean esan, ok? ta azkenean zuen kontura egitea
erabakitzen baduzue, nigaz kontatu, ok?

beste gauzatxo bat, sorgintxuloko hacklab-a ba al du e-mailik edo mail
zerrendarik edo? agian hurrengo urtean hurbilduko naiz dembora baldin
badaukat

Ugaitz

Txat euskalduna >>> http://www.euskalerria.org/solasgunea