[Librezale] Re: [Kdeuskaraz] Debian-eu proiektuko POak

nuevodebian28 nuevodebian28
Or, Uzt 23, 09:49:17, CEST 2004

Barkatu baina Debien euskaratzen hasia da iadanik,

http://www.debian.org/international/l10n/po-debconf/eu

Han hartu daitezke euskaratzearen  egoera eta auskaratuak dauden
package-ak . Debian -en politikari jarraituz  itzulpenak normalean
boluntario taldeak egiten dituzte.. Web orriak ere itzuli daitezke,
baita ere Howto edo erreferentzia gidak. Jadanik hasia da, ni neu web
orrien itzulpenarekin hasiko naiz. Debian - eu suposatzen dut debian
euskaratuta izango dela, eta azkenean gure jaurlaritzak sof librearen
munduan zeozer engingo duela.