[Librezale] ETBtik Mac OS X Euskarazez galdezka...

Joxe Rojas joxerg
As, Urt 27, 22:40:36, CET 2004

Eup!

Beno, arratsaldean egon gara Iriondorekin, makero amorratua bera,
antza, eta gaiari astindu bat emango diola esan digu. Bihar emango omen
dute elkarrizketa, Bertatik bertaran, gaueko 9etatik aurrera. LIbrezale
eta Mozilla aipatzen ibil gara etengabe, ea zer ateratzen duten.

Enfin, ze lotsa...!