[Librezale] ETBtik Mac OS X Euskarazez galdezka...

^pi^ pi
Ast, Urt 22, 10:19:51, CET 2004

Osoitz Elkorobarrutia-(e)k esan zuen:
> Jarri bideoak grabatzen, Joxe telebistara doa!
>
> Osoitz

Joxe ordua esan eta nik digitalean grabatuko (dagoeneko ez dut bideorik baina bai ordenagailuan telebista grabatzeko modua). :)

Hau ona dek, oso ona. Ez dut pentsatzen  hau dela eta MAC-ek bere ikuspuntua aldatuko duenik, baina bai da noizbati hori behartzeko bide oso egokia eta bitartean mozilla/GNU buruz piska bat astintzen da telebistan.

Bide batez eta ez dakidanez webgunean lekuz nola goazen euskarazko mozilla instalatzailea (linux) nire webgunean ipini diat norbaitek froga nahi balu.

http://www.beobide.net/mozilla-i686-pc-linux-gnu-1.6-eu-installer.tar.gz