[Librezale] Berriak Atala

^pi^ pi
Al, Urt 26, 16:23:06, CET 2004

Jatorrizko mezua: data: al., 2004-01-26 16:11, egilea: Osoitz
Elkorobarrutia

> Hau aipatzen ari garela, palestrara aterako dut aurreko asanbladan
> aipatu zen proiektu bat, Code name: Marrapuntu.

Berriz ere gakoan eman duzu ;)

Badakizu ni sistema osoa tiki-ra pasatzeko alde nagola haseratik?

Eta Euskartzeko falta diren kateen asuntoaz beste pare bat gauza amaitu
bezain laster hortan jartzeko prest nauzu (aste bete gutxigorabehera).

> Galdera batzuk bururatzen zaizkit:
>
> "Marrapuntu" Librezale.org izan beharko luke ala aparteko proiektu gisa
> erditu beharko genuke?

Nik hasera batetan librezalen parte bezaka utziko nuke (hori abi portada
emango nioke weblog-ari eta barnerago bai wikia eta bai foroak.

> Gai zehatzen inguruan astean behin edo zerbait idazteko prest dagoen
> jenderik dago?

Ni bai :) nik normalean irakurtzen ditut slashdot, barrapunto eta bulma
beraz soft-libre mundu inguruko berriak nahiko maiz idazteko gauza izan
beharko nintzateke.

> phpBB forotik Tiki-kora aldatzea traumarik sortzen du?

Trauma sortuko duen (ez dakit bata bestera migra litekeen edo foro berri
bezala jaio beharko zen) baieazkoan negok baina erosotasunenan asko
irabaziko genukeelakoan negok.

> Proposamenik? Zalantzarik? Erretzeko papera?

Proposamenak esandakoak, zalantza batez ere erabiltzaileak eta berriak
migratu ahal izango diren edo ez. Papera bai ;)

--
^pi^ <piABILDUAbeobide.net>