[Librezale] Re: Linux2.6 kernelaren etabar

^pi^ pi
Ast, Urt 15, 15:26:20, CET 2004

On Thu, 2004-01-15 at 13:52, Osoitz Elkorobarrutia wrote:
> Aupa Pi,
>
> Zuzenkata batzuk egin ditut dokumentuaren hasieran (irakurri dudan azken
> esaldia: Linus-ek bere Intel 80836 eginiko hasierako lanean atxikitutako
> limitazioak zituzten.)
> Begiratu diff-a etaesan zer iruditzen zaizun.
>
> Osoitz

Horetarako ipini dut webgunean dozeinek aldaketak egin ditzan (agian ez
zen argi gelditu azkeneko mezuan? ba beno mezu hau argitzeko
aprobetxatutko dut) eta gero hemendik aste pare batetara diff-ak
begiratu eta dokumentuaren lehen bertsioa egingo nuke.

ala...
--
^pi^ <pi a bildua beobide.net>