[Librezale] Re: Librezale Bilduma, Bol 5, Bidaltzaile 5

tximas a_gomez
Ast, Urt 15, 13:22:33, CET 2004

aupa!
zorionak, benetan, oso baliagarria izango zait, nahiko berde nengoen asunto hontan ;-) gainera, ulertzeko arazoa askorik ez dut izan (oraindik ez dut dena irakurri).
haber zuzenketa batzuk egiteko denbora hartzen dudan... ta nora bidali behar diren ere aipatu.

web-ean editazeko asunto hori oso ondo dago! posible izango zen itzulketekin holako zerbait egitea? oso praktikoa iruditzen zait, ezin dudalako eskolan beti GNU/Linux erabili :-( (oraingoz ;-)

ba horixe, zorionak berriz ta honelako dokumentuak itzultzea iradokitzen dut, hau da, aktualak edo behintzat etorkizun hurbilean erabilgarriak izango direnak.

tXimAS

Obtenga su E-mail GRATUITO en http://back.to/alan o  http://mipagina.zzn.com
Para obtener su propio servicio de correo electrónico basado en la Multimalla, diríjase a http://www.zzn.com