[Librezale] Webeko deskarga atala

Osoitz Elkorobarrutia osoitz
Al, Api 26, 16:09:18, CEST 2004

^pi^(e)k dio:
  > PDF_Creator_Windows

Windowspean PDF-ak sortzeko aplikazio bat da, eta itzultzaileak ini
fitxategia bidali zidan, baina oso handia da eta ezin izan nuen igo.

FTP bidez igo beharko, eta proiektuari html orritxo bat sartu proiektuak
atalean, baina denboraren kudeaketarekin ez naiz oso ona eta ez diot
txokoa aurkitu, inor animatuko balitz denontzat hobeto.

Karpeta ezabatu dut.

> debian instalatzailea.

Karpeta ezabatu dut.

> beste alde batetik mozilla 1.5*-en fitxategiak kendu litezke eta
> PO_Fitxategiak ere bai (ideia polita zen baina ...).

Po fitxategiak kendu ditut, baina Mozilla 1.5 Sargen dagoenez ez dut kendu.

> 2 egun eta debian installer beta4 kalean :)

Nerbixuak!

Osoitz