[Librezale] EHGFko urrengo topaketan parte hartzeko gonbitea

Osoitz Elkorobarrutia osoitz
As, Api 20, 19:56:10, CEST 2004

Txopi(e)k dio:
> Aupa danori:
>
> Euskal Herriko Gizarte Foroaren 2. topaketa maiatzaren 14-15-16an izango
> da, eta nik "Software Librea Euskaraz" izeneko hitzaldi bat emango dut,
> ikuspuntu sozial batetik euskara sustatzeko bide egokia software librea
> bultzatzea eta euskaratzea dela argudiatuz.

> Nahi izan ezkero, biren edo hiruren artean
> egin dezakegu...

Nik oso gustora emango nuke beste hitzaldi bat zurekin, maparena unkitu
ninduen ;-)

Gainera badaukat eskema txiki bat eginda zuk aipatzen duzun lerro
berean, garatuko al gara? Ostegunean Leioan apur bat lehenago?

Osoitz