[Librezale] Debian Instalatzaile egoera

^pi^ pi
Or, Api 16, 13:08:02, CEST 2004

Jatorrizko mezua: data: or., 2004-04-16 12:50, egilea: Osoitz
Elkorobarrutia

> Honek esan nahi du Sargek Euskara eskeiniko duela aukera gisa? :)

Instalatzaileaz ari gara sargek beste edozein linuxek bezala orain asko
(potato-n bai beintzat) euskara beti onartu du, beste gauza bat da
euskaraturik egongo den edo ez eta hori oraingoz  nahiko urruti dago
(euskaraz 9000 kate inguru daude eta frantsesez adibidez 141740)

> Plas, plas plas... instalazio sistema arruntean sartzeko zerbait behar
> dute? Noizko espero dira?

Instaladore hau Sarge ateratzen denean aterako da bertsio egonkor
bezala. Baina hurrengo beta hilabete bukaerarako prest egongo da eta
honek bai izango du euskaraz instalatzeko aukera.

> Mozilla 1.7 Azkenean Maiatzerako atzeratu da, beraz saiatuko naiz
> paketeren bat nire gain hartzen, sistema itzulpeneako prest daukadanean
> abisua botako dut hona.
>
> Galdera, paketeen zein bertsio komeni da euskaratzea?

Errazena debianen horrialdetan daudenak artzea da baina paketearen
bertsio berdina instalatu nahi baduzu garapeneko izaten da normalean,
beraz ezin dira deb bidez artu euskarazko fitxategiak hauek hurrengo
bertsioa argitaratu arte, bestela gehienetan cvs edo svn bidez jatorriak
jeitsi eta konpilatu ditzakezu .

> Debian ere Euskaraz!

Hau bai da egia Euskalgnu-k gnome proeiktua aurrera daraman bezala
ikusirik sarge-k bai kde bai gnome (evolution, xmms, amule, ...)
euskaraz izango ditu beraz piskanaka hasi gaitezke linuxen mahigainek
euskara dakitela esaten.