[Librezale] Debian Instalatzaile egoera

Osoitz Elkorobarrutia osoitz
Or, Api 16, 12:55:33, CEST 2004

> Debian [1] instalatzaile berriak [2] laugarren beta aterako du apirilak
> 24-ean, beta honetan, ezer okertzen ez bada beintzat, euskara egongo da
> hizkuntz aukera bezala :)

Honek esan nahi du Sargek Euskara eskeiniko duela aukera gisa? :)

Plas, plas plas... instalazio sistema arruntean sartzeko zerbait behar
dute? Noizko espero dira?

Mozilla 1.7 Azkenean Maiatzerako atzeratu da, beraz saiatuko naiz
paketeren bat nire gain hartzen, sistema itzulpeneako prest daukadanean
abisua botako dut hona.

Galdera, paketeen zein bertsio komeni da euskaratzea?

Ondo legoke beste inor ere animatzen bada, eta po-ak nola itzuli ez
dakiena orain dauka aukera ezinhobea ikasteko ;)

Debian ere Euskaraz!

Osoitz