[Librezale] [Debian-installer] Re: Basue translation firs version

Mikel Olasagasti hey_neken
Al, Api 5, 13:29:14, CEST 2004

> Osoitz Elkorobarrutia-(e)k esan zuen:

0e0e0e0e0e // su artifizialak eta guzti! :P

Hori hori! :P

> Ez instalatzaile berrian hizkuntza eta gero herriade batenbat  aukeratu behar da (teklatua aukeratutako arabera ezartzen delakoan negok)

> Nik baietz ulertzen dut (edo agian posible dela esta bakarrik abisatzeakin aski da).

Buf... euskal konflikto honekin pixkat nazkatua banogo iada,
edukitzeagatik Sodipodira igotako ikurriņarekin izan ditut ikurriņa -
spain edo ikurriņa utzi behar den frantzian ere erabili daitekeelako...

> Ez dakit arratsean EuskalGNU-ko jendeari idatziko diot ea beroiek ideiarik baduten nondik jo.

> Arratsean begiratuko zer egin beharko zen

Ea ba zer komentatzen duen herriak :)

xtzierto, .cat bezela ezingo genuke .eus aurrera atera/bultzatu? (.eu
saharakoei dagokie...)

--
Mikel Olasagasti <hey_neken a bildua mundurat.net>
www.Mundurat.net