[Librezale] [Debian-installer] Re: Basue translation firs version

^pi^ pi
Al, Api 5, 13:19:35, CEST 2004

Osoitz Elkorobarrutia-(e)k esan zuen:
> root(e)k dio:
>
> :-) Tabernari, atera ronda bat!

> :-( Zergatik? Eta EH ezin badugu izan herrialderako, ez da posible
> herrialde gabe joatea?

Ez instalatzaile berrian hizkuntza eta gero herriade batenbat  aukeratu behar da (teklatua aukeratutako arabera ezartzen delakoan negok)

> Aurreko aukera momentuz ez bada posiblea, bide honetik joan beharko.
> libc6-ri bug bat ireki beharko zitzaion?

Nik baietz ulertzen dut (edo agian posible dela esta bakarrik abisatzeakin aski da).

Ez dakit arratsean EuskalGNU-ko jendeari idatziko diot ea beroiek ideiarik baduten nondik jo.

> EuskaLug. Berehala bidaliko diet mezua, baina, zer egin behar dute?

Arratsean begiratuko zer egin beharko zen