[Librezale] Er: [Fwd: Problemas con el acceso al contenido multimedia]

kurtsik kimera
As, Ira 23, 23:11:33, CEST 2003

^pi^(e)k idatzi du:

Aupa.

Salaketaren kontua Morgan ez genuen aipatu baina gogoratzen duzue zer egiteko
asmoa geneukan?

Dene den halako gauza bat egiten badugu uste dut ondo pentsatu behar dugula
nola eta nori egiten diogu.

Ekingo diogu kontuari?

Kurtsik