[Librezale] librezale CDa garan

^pi^ pi
Or, Urr 17, 18:40:29, CEST 2003

irratia.com-(e)k esan zuen:

> Xuxen afera: Xuxen ez da copyleft. Xuxenen kodigoa itxia da, momentuz.
>
> Nik copyleft diren gauzak aterako nituzke.

Ados bestela abokatuek merienda bezala har gaitzakete.

> Eta plataforma ezberdinetan erabilgarri direnak. ezta?

Hau mozilla eta OO-taz aparte zail samarra da (beno behin ikusi nian kde bat win32 reko kompilaturik baina ez zuen arrakasta handia izan), Nik dakidanez ez zegok besterik plataforma anitzekoa euskaraturik ...

> Eta programei buruz, ikusi beharko da beste taldeek ere zer itzuli duten,
> adibidez EuskalGNU-koen KDE, e.a.

Agian windos plataformarako bakarrik diren batzuç. emule, jalgi-taki,... (nik ez dakizkit gehiago baina egon badaude) ere sar genitzake (beti baimenak eskatuaz egileei gero ez ezer arraroa pasatzeko).

Ondo iruditzen bazaizue EuskalGNU-ko dooteori komentatuko diot asunto ea zer pentsatzen duen (bera dago OO tea gnome-ue buru), baina hori argi eduki hortik datorkigun software guztia plataforma bakarrekoa da (OO ezik) , plataforma oberenekoa ;) , baina batekoa.

Eta gero erabakiak latzak izango lirateke gnome edo KDE sartu nahi badugu ez dira osorik sartuko , Horretaz gain ez dakit zenbateraino den logiko distribuzio gehienek ekartzen dute softwarra linuxzaleei berriz banatzea.

Agian linuxzaleek dokumentazioa aplikazioak baino gehiago eskertzen ditugu gehienetan.

Bazen ordua ;)