[Librezale] librezale CDa garan

irratia.com jalgihadi
Or, Urr 17, 18:24:13, CEST 2003

asierrek esandakoari:

asier, hau morgako bigarren bileran ateratako proposamen bat izan zen.
Bertan erabaki genuen bide horretan saiatzen. Nik aukerak bazeudela bota
nuen, eta bistan da; baietz esan digute.

Orain lehen baino lehen, zer sartuko dugun CD horretan pentsatu behar dugu.

CD masterra daukagunean, kopiak egitera bialtzeko.

Eta guztia negoziatzen hasteko, nola ez!

Guri ez zaigu deus kostatuko. Baina elkartearen helburua gauza hauek
sozializatzea denez.. ba horra hor aukera eder bat!

Guk gizarteratzen jarraitu beharko dugu.

Xuxen afera: Xuxen ez da copyleft. Xuxenen kodigoa itxia da, momentuz.

Nik copyleft diren gauzak aterako nituzke.

Eta plataforma ezberdinetan erabilgarri direnak. ezta?

ia ba!

jalgi hadi ((i))