[Librezale] LDP berrikuntzak

Jordi Blasi jblasi
Ast, Urr 16, 17:12:20, CEST 2003

Orain dela gutzi, ez nago zihur non (horri asko bisitatu ditut
informazio bila asken bolada honetan) ldp moduko horri bat topatu nuen
eta trukoen kontua jartzen zuten dokumentuetaz aparte. Hauek oso txikiak
izan zitezken edo luzeagoak, nola jolaztu lilorekin, zein da kernela
berkonpilatzeko eman behar diren pausuak, zer konfiguratu behar da CD
grabadora martxan jartzeko... Gainera horrelako metodo bat oso
inkrementala izan daiteke. Horrelako hiru edo lau prozezu aurrera eraman
ditut aste honetan eta ahaztu edo paperak baino lehen idatziz jarri nahi
ditut. Forma ematen ba diet bidaliko dizkizuet. Hasteko modu bat izan
daiteke.

agur,

        jordi