[Librezale] LDP berrikuntzak

Osoitz osoitz
Ast, Urr 16, 16:40:33, CEST 2003

> Badaukagu informazio mordo bat eskuliburua osatzeko entitaterik ez daukana
> (boot splasharena kasu), ideia da LDP proyektuaren barruan jar dezakegula
> trukoak edo horrelako izen baten pean.

Primeran

> Kontua da informazio hori era ordenatuan aurkeztea, ideiarik?
>
> Beste aldetik Morgan erabaki genuen (uste dut) LDPren egitura ez zela egokia
> eta uste dut egia dela, bururatzen zaizue zelan antola dezakegu?

Wiki bat muntatzea erabaki genuen, horretarako nago TikiWiki plataforma
muntatzen. Bertan marrapuntu, foroa, deskargak eta LDPeu integratzea da
hasierako plana, gero gauza gehiago aktibatzen joan gaitezke.

Laster prest izatea espero dut frogetan hasteko hemendik pasatu, baina
informazio baliogarririk ez sartu galdu daitekelako:
http://www.librezale.org/tiki

Osoitz