[Librezale] [Fwd: librezalekoak Softkatalogora?]

Asier agara
Ast, Urr 16, 12:22:02, CEST 2003

Aupa Osoitz,

> Mozilla badago bertan, baina PostNukeren itzulpena ez da bukatu (orain
> gainera geldirik dago) eta LDP delakoa dokumentazioa biltzeko gune bat
> da, ez dakit bertan lekua izango luken.

PostNukeren itzulpena nere gain hartuko nuela esan nizun baina azken aldian
denboraz larri ibili naiz eta ez dut gauza handiegirik egin.
Gaur edo bihar PostNukekoei mezu bat bidaltzekotan nintzen, euskararako
itzulpena egiten ari ginela adieraziz.
Asteburu hontan gogor hartuko dut asuntoa, OK?
Aio!

Asier