[Librezale] Sustatuk erantzun du

^pi^ pi
Ost, Urr 15, 17:03:12, CEST 2003

Jatorrizko mezua: data: az., 2003-10-15 13:59, egilea: kurtsik
> El Miércoles, 15 de Octubre de 2003 13:28, ^pi^ escribió:
>
> Aupa.
>
> Beno, orain arte entzule (irakurle ;-) ) egon naiz kontu honetan, baina uste
> dut momentua dela nire iritsia plazaratzeko

beste bat :)

> Bai, nire ustez Joxek arrazoia du, pixka bat lasaitu behar dugu baina gauza
> bakoitzari bere izena emanda.

Ni oso lasai negok ;)

> Okerrak oker nik uste dut gauza batzuk argi daudela:
>
> -Pik Mailman itzuli du eta prest dago mantenimendua egiteko (esanda badago ere
> Pik *musu truk* kristonako lana egin du), itzulpen akatsak badaude
> pixkanaka-pixkanaka zuzenduko ditugu ("guk" informatiko euskaldunon
> komunitateak esan nahi dut, baita enpresak ere nahi badute).

Argi zegok okerrak daudela (adib. ez dago guztiz euskaraturik baina ez
bidali detena eta ez C&S-k eginikoa).

Frogatu egin behar da, asko frogatu eta zihur nik erabilitako espreasio
batzuek direla oberenak izango eta gaizki egon daitezke.

Edonork nahi badu akatsez garbitu ni ez nahiz izango kexatuko dena.

> -Kode&syntax enpresa da eta gainera interes komertziala du kontu honetan,

Hau da arazoa, betiko berdina $$$$ :(

> arazoa agertu da haien foroan berria argitaratu dugunean, lehenago ez dute
> inolako interesik erakutsi itzulpen kalitateagatik.
>
> -UEU k&sen jarreratik desmarkatu egin da

Orduan ez dut ulertzen zergatik aldatu behar den webgunea, hor ez da
inon ageri c&s, eta gainera niri ez zitzaidan gustatuko UEU-n izena ez
agertzea (nire ustetan merezi bait dute).

Norbaiti bururatzen bazaio nola ipini argi gera dadin bi Euskaraketak
batzea ez dagoela guztiz buruturik ba ipiniko nuke, baina hori UEU eta
gure arazoa da eta beroiek ez dira kexu artutako erabakietaz.

> Hemendik ateratzen ditudan ondorio pertsonalak:
>
> -Sustatu ez da foro librea eta gainera ez dator soft librearen filosofiarekin
> bat, nik nire gogokoetatik kendu egin dut eta nire ingurunean egoera azaltzen
> saiatuko naiz. Benetan foro librea nahi badugu geuk bultzatu behar dugu.

Hori egia nik pertsonalki atzo ezabatu nituen sustatura bidaltzen zuten
markak bai nire webgunean eta bai kudeatzen ditudan beste sistema pare
batetan.

> -K&s enpresak ez dauka inolako errespeturik besteek egindako lanagatik.
>
> -Duda batzuk neuzkan baina kontu honekin argi geratu zait, enpresa pribatuak
> eta subentzioak ez dira batere eragin ona (Zuharren salbuespena ere aipatu
> behar dut :-) ).

Guztiz ados hor azkenean argi geratzen dek librezale ezin dela inoiz
diru publikoaren tentazioan erori...

> -Luistxo horri zer interesatzen zaio benetan Mailmanen bertsio euskalduna
> egotea ala fusio hitza era egokian erabiltzea?

Ala UEU-k (edo best edozein) berriz hurrengo bertsioak egiteko
kontratatzea

> Ondorioz, nik kontu hau amaitutzat emango nuke, uste dut Pik prozedura egokia
> segitu duela eta lana aurrera atera duela, baten batek arriskuan ikusi baditu
> bere subentzioak bere kontua da, guk geurera.

Ados orduan. asuntoa bukatu da, norbaiti egindako ezer ezegokia zela
iruditzen bazaio niri zuzenean idazteko

> Beste aldetik salatzearena, zerbait salatzen badugu ez da k&sen jarrera nire
> ustez, baizik eta gobernuaren desinteresa, borondate erreal falta eta
> subentzio politika ergela.

Bai hori argi baina ez dut uste gobernuen eskuetan utz dezakegunik soft
librea, ez da horrela, esplikatzea ez da erraza (niretzat beintzat)
baina azkenean Soft librea ez da ezer (nahiz teorian egin liteke) atzean
garatu, erabili eta obetzen duen komunitate bat gabe. Eta ez dut uste
hau basikoki aldatzen denik Euskaraketen asuntoan.

Ibonek idatzi zuen.

> iii) http://www.librezale.org/mailman-eu/ agertzen den eta prest ez
> dagoen posta zerrenda sistema delako hori, zein da? ... konpondu
> daiteke?

posta zerrenda sistema konpondu daiteke baina nire ekipan jarraitu
beharko du EuskalGNU-koek zerbitzaria lortu artean, arazoa fiskoa izan
da (HDD apurtu egin da) eta nahiz berria erosi dudan orain berriz gauza
zenbait egin behar ditut eta denboraz oso larri nebillek azken garaian.

> iv) Prentsa oharra berriz sustatura bidali egindako aldaketekin

Nik sustatura bidaltzea ez dut batere argi eta zen aldakea egin behar
dira haiei gustatzeko ?