[Librezale] Sustatuk erantzun du

irratia.com jalgihadi
Ost, Urr 15, 10:30:30, CEST 2003

Sustatuk ez du erantzun, Luis Fernandezek erantzun dizu.

Uste dut komeni dela bereiztea.

Benetan.

Nik Iban Arantzabal editoreari mezu bat helaraztea proposatzen dut.
iarantzabal a bildua goiena.com

gertatukoa labur labur azalduz, eta ea editore bezala ze jarrera duen.

jalgi hadi ((i))

-----Mensaje original-----
De: Librezale-bounces a bildua librezale.org
[mailto:Librezale-bounces a bildua librezale.org]En nombre de Osoitz
Enviado el: miércoles, 15 de octubre de 2003 9:35
Para: librezale a bildua librezale.org
Asunto: [Librezale] Sustatuk erantzun du

Code&Syntaxeko Luistxok erantzun dit:

- Bere aburuz Mailman 2.1.3-rekin banatzen den itzulpen ofiziala ez da
Librezale eta UEU-ren itzulpenen batze bat.

- Itzulpena "akatsez josia dago" eta ezer publikatu aurretik akats hoiek
konpondu beharko liratezke.

- Berria blokeatzearena, beraz, gu laguntzeko asmoz egin omen du.

- Berria dagoen moduan publikatu nahi badugu publikatuko du baina berak
gezurtatuko du UEU-ren itzulpena erabili denik.

- Oso argi utzi dit ere Sustatuk publikatzen duela Sustatuk nahi duena.
Edozein medio bezala.

Gure esku dago beraz:

- Berria dagoen moduan publikatzea, berak UEU-ren itzulpena tartean
dagoela gezurtatuko duela jakinez.

- Berria aldatzea.

- Mailman itzulpena zuzentzea berria publikatu aurretik

- Sustatutaz paso egin

- ... (beste proposamenik?)

Osoitz