[Librezale] jalgi talki

Mikel Olasagasti hey_neken
As, Urr 7, 11:06:49, CEST 2003

Egunon!

Apunte pare bat...

jabber IM protokolo bat da, M$ msnd bezelakoa. Gustiz librea da, eta
honek nahi adina jabber bezero ezberdin egiteko aukera ematen du.
"JalgiTalki bezeroa Tkabber 0.9.5beta programan oinarrituta dago".

Ni egun gabber euskeratzen nabil, gnomerentzat egina dagoen jabber
bezero bat, ea gaurko amaitzen dudan.

Besterik ez, apuntetxo hori bakarrik zen :)

Ariyo.