[Librezale] mailman

^pi^ pi
Al, Urr 6, 12:06:41, CEST 2003

irratia.com-(e)k esan zuen:
> aupa lagunok!
>
> badut lagun bat ueu-n lanean ari dena, eta oso pozik aipatu zidan beraien
> proiektu bat,

Proiektu hau lehengo urteko da. Egin zuten eta martxan dute (ez dut posta zerrendaren esteka momentu honetan baina norbaitek nahi balu bilatuko nuke).

> antza denez mailman euskarateko subentzio bat jaso dute....

Argi zegok, azkenean mozilla-ren kasuan gertatzen den antzeko akordio batetara ailatu gaituk.

Beraiek Diputazioan diruaz mailman-2.1.1 Euskaratu zuten, Nik beste aldetik 2.1.2-a erdi egin nuen eta bi Euskaraketa horiek (hala edo nola) batuaz Librezalen eskuetan dagoena azken bertsioa (2.1.3) eta hemendik aurreakoak.

Nahi baduzu joan mailmanen etxera (list.org) eta Internalizazio atalean ikusi nor jartzen duen Euskarazko itzulpenaren egile bezala.

> harridura aurpegia jarri nion, batenbat dagoeneko hori euskaratzen ari zela
> uste nuelakoan...
>
> mailman badago gure proiektuen artean ezta?
>
> esan beharko diegu ezta?

Proiektuaren buruetako batekin kontaktuane gon nintzen eta beriek beren fitxategiak eman zizkidaten.

> edo zerbait?
>
> ze uste duzue....

duda batenbat gehiago bazenu galdetu